Čas je za prvi dm tek #FITizziv!

Drage tekačice, januarskega zimskega spanja in poležavanja na domačem kavču je nepreklicno konec! Z željo, da se letos srečamo v najboljši možni formi, smo pripravili kar štirimesečni #dmtek FIT izziv! Gre za vsakodnevni petnajstminutni program vadbe, ki je nastal s pomočjo priznanega fitnes trenerja Mateja Cankarja in ki se ga brez težav izvaja v domači dnevni sobi.

 

                      

 

Vsakodnevno osnovo izziva predstavlja hitro ogrevanje, ki se nadaljuje s predpisanimi vajami, ki jih najdeš v razpredelnici objavljeni spodaj. Vaje bodo poskrbele za pridobitev čvrstejših in bolj elastičnih mišic ter zagotovo pripomogle k še samozavestnejšemu nastopu na 12. dm teku za ženske.

 

Ogrevanje:

 

Ponedeljek: 20 s teka na mestu, 20 s nizkega skipping in 20 s cepetanja – vse tri vaje ponovimo 3x.

Torek: 2 min preskakovanja s kolebnico (lahko tudi samo navideznega).

Sreda: Klasično 5 min ogrevanje celotnega telesa in raztezanje.

Četrtek: 30 s tek na mestu s petami nazaj, 30 s nizki skipping, 30 s cepetanje na mestu – vse tri vaje ponovimo 3x.

Petek: Klasično 5 min ogrevanje celotnega telesa in raztezanje.

Sobota: 30 s smuk preže, 30 s nizki skipping, 30 s tek na mestu s petami nazaj – ponovimo 3x

Nedelja: Zaslužen počitek. 

 

 Vaje: 

 

 

 Ilustracije izvajanja: 

 

          Plezalec                                                   Izpadni korak                                       Jumping Jack