Salmingovih šest nasvetov za pravilen tek

 

  1. Drža:
  • Pokončna drža.
  • Vzravnane noge.
  • Mehka kolena.
  • Roke, sproščene ob strani telesa pod kotom 90 stopinj.
  • Sproščena rama.
  • Z rokami kompaktno zamahnite.
  • Prsni koš potisnite naprej.
  • Boke pomaknite naprej.

 

 

  1. Pristanek na tla:
  • Tal se najprej dotaknite s sredino stopala.
  • Cela noga mora pristati mehko, v liniji pod boki, z upognjenim kolenom.
  • Tecite lahkotno, izogibajte se zabijanju – osredotočite se na hiter zasuk stopal.
  • Pristanek na sredino stopala vam omogoča najboljši izkoristek in zmožnost naravnega blaženja.

 

  1. Naklon:
  • Nagnite se od gležnjev navzgor, ne da bi se pri tem upogibali v pasu.
  • Uporabite gravitacijo, ki vam omogoča nagib naprej.
  • S pravilnim naklonom naprej se lahko osredotočate samo na dvigovanje vaših nog in hiter zasuk stopal.

 

 

  1. Kadenca:
  • Poskusite narediti 180 korakov na minuto.
  • Hitra menjava stopal povečuje učinkovitost in zmanjšuje silo težnosti.
  • Ciljajte na enako kadenco pri joggingu in teku z večjo hitrostjo, prilagodite samo dolžino koraka.
  • Bodite pozorni! Dolžina koraka se širi nazaj in ne naprej!
  • Nikoli ne bi smeli pristati na tleh pred svojim telesom, s tem se aktivira sila zaviranja, ki pošlje signale preko kolena, območja bokov, spodnjega dela hrbta vse do možganov.

 

 

  1. Naravna sposobnost blaženja vašega telesa

S pristankom na sredino noge pod center težnosti telesa je učinek sposobnost blaženja vašega telesa najboljši, z minimalnimi izgubami energije. To spodbudi telo – več kot 50 % mehanske energije pri udarcu noge ob tla je spravljeno in sproščeno samo z lokom in ahilovo tetivo.

 

 

  1. Uravnoteženost  z gravitacijo
  • Nizek naklon
  • Nizek naklon od pete do prstov vam omogoča uravnoteženost z gravitacijo in omogoča pravilen pristanek noge. Nasprotno povzdignjena peta onemogoča uravnoteženost z gravitacijo.
  • Kolke nagnite naprej.
  • Ukrivite spodnji del hrbta.
  • Povišana podpora pete onemogoča pravilen pristanek noge na tla. Nizek naklon zagotavlja najboljšo oporo za lok stopala.