Udeleženke

SANJA VIDIĆ, 27 let, Notranjska

 

Rada bi postala dober zgled svojemu otroku in ob tem tudi poskrbela za svoje zdravje in dobro počutje. S spremembo prehranjevanja sem v zadnjem letu izgubila že skoraj 30 kilogramov, zadnje čase pa sem dodala še telovadbo, med drugim tudi tek.

 

Verjamem, da mi bodo strokovnjaki pomagali pri teku in prehrani, da bodo moji rezultati obstali ali pa se še izboljšali. Rada bi, da tudi s pomočjo programa danes začnem spremenim način življenja in v to vpeljem še partnerja in otroka, zato bodo vsi nasveti več kot dobrodošli.

 

Sem vztrajna in potrpežljiva, zato vem, da bom od podpori oziroma s pomočjo programa danes začnem končno pretekla dm tek za ženske, kar je že nekaj let moja želja.

 

Športna aktivnost: 2- do 4-krat tedensko

Razlog za prijavo: prekomerna telesna teža

Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km

 

DANICA ŠTERN, 44 let, Gorenjska

 

Preden sva si z možem ustvarila družino, sva bila oba alpinista. Obilica obveznosti je prispevala, da sva izgubila stik z redno vadbo, se pa občasno še odpraviva v hribe. Otroci so že skoraj odrasli, prihajam v srednja leta in želim si v sebi najti mir in vir energije, kar mi bo zagotovo uspelo s kombinacijo uravnotežene prehrane in redne telesne vadbe.

 

Potrebujem spremembo, sama pa nisem dovolj disciplinirana, da bi se je lotila celostno. Verjamem, da si bom s pomočjo programa danes začnem kljub vrtincu vsakdanjih obveznosti znala najti čas za vadbo oziroma telesno aktivnost.

 

Športna aktivnost: 2- do 4-krat mesečno

Bolezenska stanja: utrujenost

Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km

NASTJA ROJNIK, 25 let, Pomurje

 

dm tekov za ženske se udeležujem že pet let, letos pa si želim, da se na tek pripravim postopoma in pravilno. Treningi v skupini me bodo zagotovo dodatno motivirali, nasveti strokovnjakov pa mi olajšali priprave na 10. dm tek za ženske, na katerem želim preteči 10 km.

 

Športna aktivnost: 2- do 4-krat tedensko

Bolezenska stanja: občasni glavoboli / občasna migrena

Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km

 

ANJA PRELOGAR, 33 let, Koroška

 

Pred porodom sem imela 20 kg manj, redno sem tekla (3-krat tedensko po 10 km), potem pa so se zaradi materinskih obveznosti in pomanjkanja časa za rekreacijo začeli nabirati kilogrami. Večkrat sem hujšala s prehrano in obupavala, saj moje telo potrebuje tudi aktivnost.

 

Želim si zopet postati fit in vem, da potrebujem le nekaj spodbude in motivacije. Prepričana sem, da mi bodo strokovnjaki v programu ‘’danes začnem’’ pomagali,  da pridem do želenega cilja.

 

Športna aktivnost: 2- do 4-krat mesečno

Razlog za prijavo: prekomerna telesna teža

Cilj na 10. dm teku za ženske: 5 km

 

DAMJANA PEČNIK, 47 let, Dolenjska

 

Zadnje čase sem malce zanemarila gibanje, vendar bi zopet želela preteči 10 kilometrov. Približujem se 50. letu in odločila sem se, da se bom posvetila sebi in v novo desetletje vstopila fit.

 

Veselim se treningov po programu danes začnem, saj bodo dodatna motivacija in prava pot, da v življenju obrnem nov list.

 

Športna aktivnost: manj kot 1-krat mesečno

Bolezenska stanja: /

Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km

 

MAJA DREV OVNIČ, 33 let, Štajerska

 

Za mano sta dve zaporedni rizični nosečnosti z mnogimi preležanimi dnevi. Sedaj, ko sta sinova stara 21 in 6 mesecev, sem vedno bolj aktivna, posledice nosečnosti pa so ostale. Poslabšala se mi je drža, imam bolečine v hrbtenici, tudi fizična kondicija ni več najboljša. Zadnja tri leta se s športom nisem ukvarjala. Želim si spremembe. Mlajši sin postaja vse manj odvisen od mene, zato si želim proste trenutke izkoristiti za šport. Verjamem, da mi bo s pomočjo intenzivnega programa "danes začnem" uspelo več časa nameniti za telesno aktivnost, predvsem pa mi bo omogočil, da bom ponovno pretekla dm tek za ženske. Veselim se tudi sodelovanja s strokovnjaki, ki mi bodo pomagali na poti do cilja.

 

Športna aktivnost: manj kot 1-krat mesečno

Bolezenska stanja: alergija na gluten

Prehrana: redna, brezglutenska dieta

Cilj na 10. dm teku za ženske: 5 km

 

VESNA KLAVORA, 60 let, Osrednja Slovenija

 

Pred kratkim sem dopolnila 60 let in si ob tem zadala dva cilja in sicer, da pretečem 10 km na 10. dm teku za ženske in da osvojim najvišji slovenski vrh. Vzpon na Triglav mi je že uspel, prepričana sem, da bom s pomočjo programa danes začnem izpolnila cilj na 10. dm teku za ženske.

 

Pred leti sem sicer že tekla, vendar nikoli dovolj resno. Vsak dan si rečem jutri pa grem, pa se potem le redko odpravim. Potrebujem družbo, vzpodbudo, ki me bo motivirala in pritegnila. Rada imam družbo in ljudi, sem vztrajna, zato verjamem, da mi bo v družbi sotekačic v programu danes začnem tudi uspelo.

 

Športna aktivnost: 2 – 4 mesečno

Bolezenska stanja: povišana raven holesterola

Prehrana: redna, uravnotežena

Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km

 

DAMJANA VIDMAR GRDINA, 33 let, Primorska

 

Že nekaj časa razmišljam, da se pridružim tekačicam na dm teku za ženske. Zato sem se prijavila na program danes začnem, da se bom postopno pripravila na 10-kilometrski tek na 10. dm teku za ženske.


Krasno priložnost pripravljati se pod vodstvom strokovnjakov sem z veseljem sprejela, saj si bom pridobila veliko znanja, nasvetov in izkušenj. Vem, da bodo tudi priprave izvedene pravilno in bo zato priprava na tek lažja. Mislim, da je to ena najboljših stvari, kar se mi jih je kdaj zgodilo.


Do sedaj sem spremljala le foto utrinke z dm teka za ženske, sedaj pa je čas, da se pridružim številnim ženskam in uspešno pretečem ciljno črto. Veselim se prireditve, ki me je spodbudila, da bom naredila nekaj zase, tako kot na tisoče žensk, s katerimi bom tekla čez nekaj mesecev.

 

Športna aktivnost: 2- do 4-krat tedensko

Prehrana: redna, uravnotežena
Razlog za prijavo: prekomerna teža
Cilj na 10. dm teku za ženske: 10 km